Lego – Imagine

“Imagine.”

Advertising Agency: Jung von Matt, Hamburg, Germany
Executive Creative Directors: Deneke von Weltzien
Creative Director: Karsten Ruddigkeit
Art Director: Reza Ramezani
Copywriters: Johannes Milhoffer, Corinna Ernst
Account Director: Marc-Olaf Duncker
Accounts: Alex Berg, Bettina Kreiger, Jasmin Mirsberger
Post Production / CGI: The Scope

Really well executed campaign, but when I first saw it I knew I had seen a similar idea before. After some research, I found this links:
Exhibit A, B & C.

Fonte: theadmad.

So what do you think? Just another internet rip-off? The line “Imagine” definitely doesn’t add much to give the idea a new twist that works for Lego, but then again, it is a good looking campaign isn’t it?

Deixe uma resposta

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s